• slider1.jpg
  • slider2.jpg
  • slider3.jpg

             Luni, in data de 17.08.2015, a fost sustinut examenul pentru grupa cu numarul 7 de bazele contabilitatii din cadrul proiectului. La acest curs au fost inscrisi initial un numar de 21 de participanti din care 20 au reusit sa ramana pana la sfarsit si sa promoveze.

           Avand in vedere ca toti cei inscrisi au finalizat cursul de competente informatice si au promovat examenul aferent, dupa promovarea examenului de bazele contabilitatii toate persoanele vor mai avea de parcurs o singura etapa pentru incheierea programului, si anume participarea la workshopul de medierea muncii. Acest workshop este axat pe activitati ce sprijina activitatile premergatoare unui interviu: identificarea locurilor de munca disponibile, completarea unui CV si a unei scrisori de intentie. In plus participantii vor primi sfaturi privitoare la modul in care trebuie sa te prezinti la un interviu, intrebari frecvente adresate de catre angajatori si tips&tricks privind modul de a raspunde elegant la acestea, greseli ce pot fi evitate la un interviu etc. 

           In acest moment nu mai sunt locuri disponibile insa exista posibilitatea prelungirii proiectului pentru un esantion de 94 de persoane iar cei care doresc mai multe detalii despre proiect sunt asteptati la sediile noastre din judetele Buzau, bld. Nicolae Balcescu, bl.20 Anexa,ap.1, parter si Mures str. Primariei nr. 2, pentru completarea formularelor necesare inscrierii iar pentru orice alte informatii ne puteti contacta la numarul de telefon 0338 113 748 sau ne puteti scrie pe adresaAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

ex bc

 

          Marti, in data de 11.08.2015 a inceput un nou curs de competente informatice, penultimul din cadrul proiectului.

       Dorim sa va reamintim ca proiectul nostrum a vizat atragereacategoriilor de persoane vulnerabile de pe piata muncii, : someri, someri de lunga durata, persoane inactive, persoane care au parasit timpuriu scoala pentru a le instrui si pregati in vederea facilitarii angajarii. Proiectul nostrum a contribuit activ la imbunatatirea capacitatii de angajare a locuitorilor din judetele Buzau si Mures prin dezvoltarea competentelor in diferite domenii cerute pe piata muncii: Inspector Resurse Umane, Antreprenoriat, Competente Informatice, Bazele Contabilitatii, Limba Engleza, Angent Comercial, Operator Introducere Prelucrare si Validare Date. In plus proiectul a contribuit indirect si la cresterea increderii de sine fiind un proiect ce pune bazele unor noi relatii de colegialitate/prietenie intre participanti.

             Cei interesati de proiectul  “Program de interventii integrate pentru someri – certitudinea unui viitor durabil”  si de posibilitatea de prelungire a acestuia ne pot contacta la numarul de telefon 0338 113 748 pentru mai multe informatii. In acest moment recrutarea a incetat la sediile noastre, urmand ca in perioada urmatoare sa se desfasoare ultimele cursuri.

 

 

       Miercuri, in data de 12.08.2015 a avut loc examenul pentru a 45-a grupa de competente informatice din cadrul proiectului “Program de interventii integrate – certitudinea unui viitor durabil”. Examenul a avut loc la biblioteca judeteana si a fost sustinut de 8 persoane din cele 9 inscrise initial in curs iar acesta a constat in doua probe, una practica pe calculator si un test grila din 18 intrebari. Toti cei prezenti au promovat examenul.

       Va reamintim ca obiectivul general al proiectului nostru a fost  acela de crestere a capacitatii de angajare pentru 840 de someri, in special someri de lunga durata, persoane inactive sau aflate in cautarea unui loc de munca, precum si a persoanelor care au parasit de timpuriu scoala.

        In acest moment recrutarea la sediile noastre a incetat deoarece a fost  atins numarul de de persoane conform cererii de finantare asumate prin contractual semnat cu AM POSDRU.  Luna aceasta se vor desfasura ultimele cursuri, pentru ultimele grupe care vor beneficia de activitatile proiectului